Logotyp

VÝRAZ, JEDINEČNOST, ORIGINALITA, NEZAPOMENUTELNOST

je to, na co dbáme při návrhu a zpracování značky neboli loga firmy.

  • Logo společnosti musí vycházet z firemní kultury, vize a strategie, aby bylo v celkovém souladu se základními myšlenkami existence společnosti a umožnilo firmě působit na okolí tak, jak si firma přeje.
  • Logo je základním stavebním prvkem Corporate Design a nejdůležitějším vizuálním komunikačním prvkem společnosti, díky němuž je možné se odlišit, stát se nezaměnitelným a rozpoznatelným.
  • Protože toto vše víme, snažíme se přistupovat k tvorbě firemní značky s nejvyšší mírou kreativity, odpovědnosti, nadhledu a spolupráce se společností tak, aby výsledkem naší práce bylo DOKONALÉ LOGO.
  • Součástí tvorby firemní značky je samozřejmě i LOGO-manuál, který popisuje možnosti užití loga v různých situacích.

LOGO JAKO ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ KÁMEN, nechte to na nás ...
 

 

Back_buttonzpět na grafické práce